• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Smått panik över samlingslån

G

grubblaren

Gäst
Poäng: 0
Hej kloka människor!
Jag har kämpat ett år nu med att få bort alla ff och sänka mitt betyg. Det är nu dags för mig att ta ett samlingslån som jag längtat efter och nu börjar jag få panik över att jag inte ska få det och att en UC tas helt i onödan... Behöver ansöka om ett lån på 200000.
Förutsättningar:
0 ff
0,8%
Årsinkomst 285000
Inga anmärkningar

Vad tror ni? Vågar jag söka eller ska jag vänta ytterligare till betyget gått ner?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Milou

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
31 Mars 2020
Meddelanden
491
Mottagna reaktioner
130
Poäng
327
Tycker du har grymt bra förutsättningar för att få ett bra lån med dom siffrorna! En ff gör inte så stor skillnad nu att ta, då du har 0. Så kör bara! Lycka till!
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Hej kloka människor!
Jag har kämpat ett år nu med att få bort alla ff och sänka mitt betyg. Det är nu dags för mig att ta ett samlingslån som jag längtat efter och nu börjar jag få panik över att jag inte ska få det och att en UC tas helt i onödan... Behöver ansöka om ett lån på 200000.
Förutsättningar:
0 ff
0,8%
Årsinkomst 285000
Inga anmärkningar

Vad tror ni? Vågar jag söka eller ska jag vänta ytterligare till betyget gått ner?


Önskesiffror för alla här, kör och du kommer få galet bra erbjudanden, lycka till o återkoppla gärna
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 295
Mottagna reaktioner
689
Poäng
637
Inga problem alls. Du kommer få en hel del erbjudanden. Har du bara 200 i lån? Om du har mer, sök på hela beloppet.
 
G

grubblaren

Gäst
Poäng: 0
Jag sökte lån via advisa och fick hela summan hos Santander. Fick många erbjudanden men santander låg bland de med lägst ränta och jag tycker de har varit smidiga att ha och göra med tidigare så jag valde de. Nu har jag ringt runt och fått lösensumma hos alla långivare och kommer nu betala 2800kr mindre varje månad. Känns som ett berg lyfts från min kropp!! Lycklig!! Äntligen kan jag komma igång med ett ordentligt sparande!
 

Jenka

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Maj 2020
Meddelanden
418
Mottagna reaktioner
225
Poäng
407
Hej kloka människor!
Jag har kämpat ett år nu med att få bort alla ff och sänka mitt betyg. Det är nu dags för mig att ta ett samlingslån som jag längtat efter och nu börjar jag få panik över att jag inte ska få det och att en UC tas helt i onödan... Behöver ansöka om ett lån på 200000.
Förutsättningar:
0 ff
0,8%
Årsinkomst 285000
Inga anmärkningar

Vad tror ni? Vågar jag söka eller ska jag vänta ytterligare till betyget gått ner?
Oroa dig inte! Det kommer att gå fint. :):tummen:
 

Jenka

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Maj 2020
Meddelanden
418
Mottagna reaktioner
225
Poäng
407
Jag sökte lån via advisa och fick hela summan hos Santander. Fick många erbjudanden men santander låg bland de med lägst ränta och jag tycker de har varit smidiga att ha och göra med tidigare så jag valde de. Nu har jag ringt runt och fått lösensumma hos alla långivare och kommer nu betala 2800kr mindre varje månad. Känns som ett berg lyfts från min kropp!! Lycklig!! Äntligen kan jag komma igång med ett ordentligt sparande!
GRATTIS!!! :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp